Офіційні поставки і гарантії від виробника.
Інтернет-магазин автозапчастин "Кардан" реалізовує витратні матеріали, комплектуючі та деталі для будь-яких автомобілів. Наша продукція офіційно закуповується у виробників з Німеччини, Польщі та ОАЕ. Ми є офіційними представниками відомих торгових марок, що забезпечує не тільки низьку вартість, але і гарантію самого виробника.
Зверніть увагу:Для збереження гарантії на запчастини слід дотримуватись вимог по їх установці і експлуатації, зазначені виробником. Також важливо підкреслити, що на витратні матеріали, в тому числі масла, технічні рідини або фільтри, гарантія не поширюється. Відповідно, якість витратних матеріалів і цілісність упаковки або тари слід перевіряти при отриманні.
Випадки втрати гарантії.
У деяких випадках споживач може втратити гарантію. До таких випадків належить:
- закінчення гарантійного терміну (експлуатація в нормальних умовах);
- використання не передбачених виробником або несумісних деталей і витратних матеріалів, що призводить до виходу з ладу придбаної запчастини;
- механічні пошкодження, в тому числі аварія;
- умови експлуатації далекі від нормальних (неякісне дорожнє покриття, неакуратно їзда та інше);
- самостійна заміна деталей без належної кваліфікації та необхідного обладнання.
Виявлені дефекти.
Відповідно до закону про захист прав споживача, при виявленні візуальних дефектів, що виникли на стадії виготовлення, а також в процесі зберігання або транспортування, деталі можуть бути замінені якісними аналогами. Обмін на аналогічну продукцію або відшкодування коштів, витрачених на придбання запчастин, можна здійснити протягом двох тижнів з дня покупки.
Відсутність дефектів.
При відсутності візуальних дефектів і шлюбу, придбані в нашому інтернет-магазині "Кардан" запчастини можна повернути з відшкодуванням коштів на протязі двох тижнів. Відшкодування вартості становить 100% від витрачених коштів.
Індивідуальні замовлення.
Комплектність.
Умови повернення чи обміну товару.
- відсутність дефектів або візуальних пошкоджень, а також слідів експлуатації і установки / знімання;
- збереження оригінальної упаковки, переданої споживачеві (вона може бути розкрита в призначеному для цього місці);
Обмін або повернення автозапчастин протягом терміну, передбаченого законодавством, можливий в тому випадку, якщо деталь не експлуатувалася і не монтувалася на транспортний засіб. Навіть якщо деталь, придбана в нашому магазині справна (або несправна), ви можете її повернути з таких причин:
- невірний підбір;
- помилка складу при відправці або видачі товару;
- відмінності в найменуванні деталі клієнтської документації з технічними документами виробника;
- брак товару.
Як повернути автозапчастини?
Автозапчастини з належною якістю надаються для повернення в повному комплекті і оригінальних упаковках. Повернення можна здійснити протягом двох тижнів з моменту отримання продукції.
Наш інтернет-магазин "Кардан" відшкодує кошти, витрачені на придбання запчастин протягом п'яти робочих днів. Відлік часу починається з моменту передачі на склад придбаної продукції. У разі проведення експертизи, термін відшкодування коштів буде починатися з моменту отримання її результатів.
Для покупців з Рівного:
Для повернення товару в місті Рівне або інших областей України відправка здійснюється на відділення №6 "Нової пошти".